چند کلمه در مورد زالو طبی

چند کلمه در مورد زالو طبی زالو برای قرن ها تقریباً در هر بخش از جهان با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است. می توانید گزارش های متعددی از اثرات مثبت زالوهای دارویی بر بدن انسان بیابید. اما ثابت شده است که یک روش درمانی موثر برای بسیاری از بیماران است.

هیرودتراپی چگونه کار می کند؟

چند کلمه در مورد زالو طبی

هیرودوتراپی «روشی برای درمان با گونه‌های خاصی از زالو است که از آغاز تمدن برای بشر شناخته شده است و از زالو برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌کند. در حین عمل، زالوها را با دقت روی پوست بیمار قرار می دهند تا بتوانند خون راکد را از رگ های بدن بمکند. زالوها با تغذیه از خون بیمار، ماده ای به نام هیرودین را از طریق بزاق خود ترشح می کنند. هیرودین به عنوان یک مسکن عمل می کند، در حالی که باعث تسکین بسیاری از شرایط می شود. هیرودوتراپی همچنین به حذف سموم از بدن انسان کمک می کند. درمان با زالوی طبی می تواند یک شکل موثر درمان برای بسیاری از بیماری ها باشد و توسط بسیاری از پزشکان طبیعی با موفقیت استفاده می شود.

کدام بیماری ها را می توان با زالو درمان کرد؟

چند کلمه در مورد زالو طبی

زالوهای دارویی می توانند:

  • به عنوان یک مسکن عمل کنید و مشکلاتی مانند سردرد را درمان کنید.
  • ترویج بهبود زخم و حمایت از درمان بیماری های پوستی،
  • درمان بیماری های التهابی مانند آرتریت،
  • حمایت از افراد مبتلا به مشکلات گردش خون، فشار خون بالا، فشار خون پایین و بیماری ایسکمیک قلبی،
  • حمایت از درمان هموروئید و واریس،
  • از مردان مبتلا به مشکلات پروستات و/یا ناتوانی جنسی حمایت کنید و
  • در درمان های زیبایی برای صاف کردن پوست، کاهش چین و چروک و سلولیت استفاده شود.

آیا درمان با زالوی دارویی دردناک است؟

مکش زالو دارویی به پوست بیمار بدون درد است و همچنین فرآیند مکیدن خون نیز بدون درد است. یک زالو طبی می تواند هر بار 10 تا 15 میلی لیتر خون بکشد و در عین حال مواد ضد درد و کمی بی حس کننده ترشح کند. پس از عمل، زالو به طور طبیعی از پوست بیمار می افتد و دور انداخته می شود. پس از درمان، ممکن است در ناحیه ای که زالو خون را مکیده است، مقداری تورم و خونریزی جزئی ایجاد شود، اما این کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست.

آیا هیرودتراپی عوارض جانبی و منع مصرفی دارد؟

هیرودوتراپی که از زمان های قدیم انجام می شود، یک روش درمانی بی خطر با فواید بسیاری است. با این حال، برخی از عوارض جانبی احتمالی، از جمله خارش و قرمزی در مناطقی که زالو در آن قرار می گیرد، دارد. در برخی موارد، خارش نتیجه واکنش آلرژیک به ضد انعقاد آزاد شده توسط زالو است. برای کاهش این خطر، هیرودتراپی باید با رعایت قوانین اولیه بهداشتی انجام شود و خطر عفونت را کاهش دهد.

هیرودوتراپی تقریباً توسط افراد در هر سنی که با انواع بیماری ها دست و پنجه نرم می کنند استفاده می شود. با این حال، هیرودتراپی برای افرادی که از هموفیلی رنج می برند، افراد مبتلا به هر گونه عفونت، و همچنین بیمارانی که مدت کوتاهی پس از عمل جراحی هستند، یا کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند، ناامید نیست. اگر شک دارید، مهم است که با پزشک مشورت کنید.

در میان پزشکان، برخی از حامیان این درمان طبیعی، و همچنین دیگرانی وجود دارند که استدلال می‌کنند که هیرودتراپی یک فرآیند خنثی برای سلامت انسان است. به نظر ما، شایان توجه است که زالو دارویی به دلایلی این نام را دریافت کرده است و خواص سلامتی آن برای قرن ها در تمام قاره ها توسط افراد با فرهنگ ها و مذاهب مختلف انجام می شود.

زالو درمانی


بازدیدها: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکنون تماس بگیرید