پخش زالوی طبی بهداشتی در استان البرز کرج

مرکز پخش زالوی طبی در کرج

تک زالو یعنی سلامت

شرکت دانش بنیان تک زالو طلایه دار صنعت زالوی کشور با مجوز رسمی تولید و پروانه بهره برداری از سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی کرج – دکتر زالو – مرکز پرورش زالوی طبی در استان البرز

فروش تکثیر و پرورش زالوی طبی بهداشتی با مجوز تولید و بهره برداری از سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی کرج – استان البرز 09121675435 دکتر زالو

پخش زالوی طبی بهداشتی به مراکز درمانی و کلینیکهای طب سنتی در استان البرز کرج

پخش زالوی طبی به مراکز درمانی و کلینیکهای طب سنتی در استان البرز کرج

شرکت دانش بنیان تک زالو بزرگترین تولید کننده زالوی پزشکی در بستری کاملا بهداشتی و به صورت مکانیزه بدون دخالت انسانی با نظارت دامپزشک مجرب تایید شده توسط سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان البرز- کرج

شرکت تک زالو مفتخر است که تولیدات زالوی طبی بهداشتی این شرکت را در سریعترین زمان ممکن در اختیار مراکز درمان و کلینیک های طب سنتی در استان البرز قرار داده و نگرانی این عزیزان را از بابت زالوی طبی بهداشتی بر طرف نماید.

شرکت تک زالو با شرایطی که برای تولید زالوی طبی به وجود آورده توانسته نظر کارشناسان سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان البرز را جلب نموده و مجوز و پروانه بهره برداری تکثیر و پرورش زالوی طبی بهداشتی را از مراجع ذیربط دریافت نماید.

شرکت تک زالو با تجهیزات مدرن و کارآمدی که در جهت تکثیر و پرورش زالوی طبی فراهم نموده توان آنرا دارد که سالیانه ملیونها زالو را در بستری بهداشتی تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان که عمدتا مراکز درمانی و کلینیک های طب سنتی میباشند قرار دهد.

شرکت تک زالو آماده عقد قرارداد تامین زالوی طبی بهداشتی مصرفی با کلینیک های طب سنتی و مراکز زالو درمانی میباشد و امکان آنرا دارد که زالوهای مصرفی را در محل مورد نیاز و در اسرع وقت تحویل خریداران محترم قرار دهد.

شما میتوانید جهت مشاوره و تبادل نظر و همچنین روشهای تامین زالوی طبی مصرفی خود باشماره 09121675435 

در میان گذاشته و اقدام به عقد قرارداد نمایید.

هشدارپزشکی در زالو درمانی با استفاده از زالوی آلوده و غیر بهداشتی

از آنجایی که زالو درمانی یک مقوله کاملا بهداشتی میباشد و زالوهای طبی یکبار مصرف هستند. هرگز وضعیتی مانند شیردوشی و استفاده مجدد وجود ندارد و فورا پس از مصرف باید آنها را امحا نمود. پس از پایان زالو زنی، محل استفاده از زالو به مدت ۲۴ ساعت در شرایط استریل با تمیز کردن مناسب بسته می شود. پانسمان باید به مدت ۲۴ ساعت بسته بماند.

از مراجعه به مراکز درمانی که زالوهای طبی را از تکثیر کننده های زیرزمینی و مزارع غیر بهداشتی تهیه میکنند جدا پرهیز نمایید. زیرا ممکن است زالوهای غیر بهداشتی بیماری های باکتریایی و هپاتیت را به انسان انتقال دهند.

تک زالو یعنی سلامت

بازدیدها: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکنون تماس بگیرید