هیرودو تراپی چیست

هیرودو تراپی چیست ? درمان با زالو یک روش درمانی سنتی نیست، بلکه به حوزه های طب غیررسمی اشاره دارد. برای تأثیرگذاری بر بدن انسان، نوع خاصی از این شفا دهنده های کوچک رشد می کنند. آنها در کارخانه های ارگانیک ویژه پرورش می یابند.

 این گونه از زالوهای دارویی محسوب می شود. زالو در تمام جلسات استفاده می شود که انجام آن شامل هیرودو تراپی است. نشانه های درمان به صورت جداگانه تعیین می شود. اثرات مفید آن بر اساس فعالیت بیولوژیکی ترشح زالو است. بزاق این آنلید حاوی هیرودین، هورمون ها، ویتامین ها، آنزیم ها است که آن را به یک مایع فعال بیولوژیکی منحصر به فرد تبدیل می کند. علاوه بر این، راز دارای خواص ضد درد است، بنابراین نیش عملا بدون درد در نظر گرفته می شود.

ترکیب بزاق و اثرات آن بر بدن انسان

مجموعه ای از اجزای موجود در بزاق، اثربخشی هیرودو تراپی را تضمین می کند:

  • هیرودین – دارای خواص ضد التهابی و ضد درد است، روند لخته شدن خون را کند می کند.
  • destabilaza: آنزیمی که از تشکیل لخته خون جلوگیری می کند.
  • هیالورونیداز آنزیمی است که اسید هیالورونیک و نفوذ عمیق مواد فعال به بافت را می شکافد.
  • هلین ها مواد خاصی هستند که قادر به کاهش روند التهابی هستند که باعث ترمیم و بازسازی بافت می شوند.

هیرودو تراپی چیست

هیرودو تراپی، نشانه هایی که توسط یک درمانگر حرفه ای در نظر گرفته می شود، می تواند اثر درمانی قابل توجهی داشته باشد. وقتی زالو به پوست می‌چسبد، تقریباً بلافاصله راز خود را در خون آزاد می‌کند. انتشار آن در سراسر بدن باعث ایجاد زنجیره کاملی از واکنش ها می شود که در سطح سلولی رخ می دهد. بزاق زالو یک ضد انعقاد قوی است که با موفقیت در درمان لخته های خون استفاده می شود. هنگامی که وارد جریان خون می شود، اثر تقویتی دارد، خواب را بهبود می بخشد، فعالیت عصبی، اشتها و خلق و خو را تثبیت می کند. واکنش های متابولیک در سلول ها بازسازی می شود، ایمنی افزایش می یابد. پس از چندین جلسه، بی تفاوتی و انفعال از بین می رود، خلق و خوی عمومی و بهزیستی بهبود می یابد.

همچنین هیرودو تراپیست سعی می کند آنها را به گونه ای روی بدن قرار دهد که ضربه به سمت نقاط رفلکس قدرتمند هدایت شود. در همان زمان، مکانیسم درمانی که به طور فعال در طب سوزنی استفاده می شود شروع به کار می کند.

بررسی نشانه های هیرودتراپی

نحوه شروع روش

صرف نظر از ناحیه ای که باید درمان شود، بیمار باید تحت معاینه کامل پزشکی قرار گیرد. تنها در این صورت است که هیرودو تراپیست یک تاکتیک درمانی مناسب ایجاد می کند. این پزشک است که محلی را که زالو در آن “کار می کند” تعیین می کند.

معمولاً این دکتر کوچولو که روی بدن انسان نشسته است، دو یا سه لقمه آزمایشی می گیرد، سپس خون را محکم می مکد و می نوشد. وقتی زالو پر شد می ریزد. در طول عمل، فرد احساس ناراحتی نمی کند. زالوی طبی فقط یک بار استفاده می شود و بعد از عمل دور انداخته می شود.

زالو چه بیماری هایی را نجات می دهد

هیرودو تراپی می تواند آنقدر موثر باشد که آخرین گزینه یعنی جراحی را حذف کند. زالو یک ابزار ایمن و ساده است، یک کارخانه مینی داروسازی واقعی که تمام هیرودتراپی بر روی آن استوار است. نشانه های چنین درمان غیر متعارف ممکن است به شرح زیر باشد:

  • رگهای واریسی؛
  • فشار خون بالا، اسکلرودرمی، آرتریت روماتوئید؛
  • میگرن؛
  • آسم برونش؛
  • بیماری های چشمی؛
  • نقرس؛
  • ترومبوز، زخم های تروفیک، ترومبوفلبیت؛
  • هموروئید

زالو درمانی یک پیشگیری عالی از حملات قلبی و سکته مغزی، درمان مشکلات ارولوژی و زنان است. هیرودو تراپی موثر، نشانه ها و موارد منع مصرفی که در حال حاضر به طور گسترده در مورد آنها مطالعه شده است، به بهبود بسیاری از افراد کمک کرده است.

موارد منع مصرف هیرودوتراپی

موارد منع مصرف

منع مصرف زیادی برای روش وجود ندارد، آنها معمولاً با اختلالات لخته شدن خون همراه هستند. راز زالو بر توقف خونریزی تأثیر می گذارد، بنابراین درمان این روش قدیمی در کم خونی، هموفیلی، کاشکسی منع مصرف دارد. همچنین بهتر است تا زمانی که زنان در انتظار بچه دار شدن هستند از انجام عمل های جراحی خودداری شود. درمان برای کودکان زیر 10 سال و همچنین در صورت مشاهده واکنش های آلرژیک به بزاق در بیمار تجویز نمی شود.

پزشکان هشدار می دهند که هیرودو تراپی نه تنها موارد منع مصرف قطعی، بلکه نسبی نیز دارد: شرایط تب، اختلالات روانی، حملات حاد قلبی و پانکراتیت. در برخی موارد، اگر فردی دیابت داشته باشد، درمان انجام نمی شود.

نشانه های هیرودتراپی در زنان

تعداد زیادی از بیماران به اثربخشی این روش درمانی جایگزین مانند هیرودو تراپی اشاره می کنند. نشانه ها، بررسی روشی که در این مقاله خواهید یافت، کمی پایین تر. این روش به شما امکان می دهد با طیف گسترده ای از بیماری ها مقابله کنید. بیماران و پزشکان چه می گویند؟

  1. هنگامی که یک جلسه تحت نظارت یک متخصص حرفه ای انجام می شود، دقیقاً طبق شهادت، چیزی برای ترس وجود ندارد. مردم می گویند که نیش زالو در درد شبیه پشه است. وقتی روی پوست باشد، هیچ ناراحتی وجود ندارد.
  2. نمایندگان طب سنتی توصیه می کنند برای درمان برخی از بیماری ها با هیرودو تراپیست ها تماس بگیرید. با این حال، رعایت تمام نشانه ها و موارد منع مصرف با مراجعه به این متخصصان بسیار مهم است.

عوارض

اگر درمان توسط یک درمانگر حرفه ای انجام شود، بیمار هیچ گونه منع مصرفی ندارد، خطر عوارض به حداقل می رسد. اگر فردی خود درمانی کند یا به آماتور روی آورد، نیش زالو می تواند منبع عفونت زخم باشد – این تنها خطری است که هیرودو تراپی به همراه دارد. نشانه ها و موارد منع مصرف، بررسی هایی که اغلب آنها را می شنوید، باید بدانید. این به از بین بردن توسعه سایر عوارض کمک می کند.

اندیکاسیون ها و موارد منع هیرودوتراپی در زنان و زایمان

هیرودتراپی چیست

زالو در زنان و زایمان

بسته به بیماری زنان، زالو در ناحیه خاصی که در قسمت پایین شکم قرار دارد قرار می گیرد. به محض چسبیدن، یک اثر رفلکس قوی شروع می شود. این به تخلیه اندام های لگن کمک می کند، پدیده های التهابی و احتقانی متوقف می شود. تمرین نشان می دهد که اثربخشی هیرودو تراپی در درمان طیف خاصی از بیماری ها بسیار زیاد است، بنابراین درد در قسمت پایین شکم متوقف می شود، علائم آنها ناپدید می شوند. با این حال، دوره روش ها نمی تواند به طور کامل جایگزین درمان اصلی شود، این توصیه اصلی متخصصان طب سنتی است.

هیرودو تراپی: موارد مصرف در زنان

و آنها به شرح زیر است:

  • ناباروری؛
  • سندرم کلیماکتریک؛
  • در پستان؛
  • کولیت؛
  • آدنومیوز؛
  • فیبروم؛
  • عفونت های ویروسی و باکتریایی ناحیه تناسلی زنانه.

موارد منع مصرف استاندارد: هموفیلی یا سایر بیماری های مرتبط با لخته شدن خون ضعیف، فشار خون پایین، آلرژی به زالو، بارداری. همچنین هنگامی که یک زن دوره های معمول ماهانه را برای خود تجربه می کند، استفاده از چنین درمانی توصیه نمی شود.

هیرودو تراپی چیست

هیرودو تراپی بسیاری از زنان را از بیماری های جدی جنسی نجات داده است. اندیکاسیون ها و موارد منع مصرف در زنان به طور دقیق مورد مطالعه قرار می گیرد، بنابراین خطر عوارض عملاً حذف می شود.

نتیجه

حق هر فرد است که روش درمانی خود را انتخاب کند. با این حال، شما نباید به روش های غیر سنتی پزشکی شک داشته باشید. هیرودو تراپی، نشانه هایی برای استفاده از آن حداقل یک جلسه را می دهد، می تواند به طور قابل توجهی وضعیت کل ارگانیسم را کاهش دهد. این توسط بررسی ها نشان داده شده است.

هیرودو تراپی چیست

زالو طبی به بهبودی از انواع بیماری ها کمک می کند، به استثنای مداخله جراحی در برخی موارد. توصیه های اصلی این است که جلسه فقط باید توسط یک مرد حرفه ای هیرودو تراپی انجام شود. این به جلوگیری از بروز عوارض از جمله ایجاد عفونت زخم کمک می کند.

منبع

بازدیدها: 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکنون تماس بگیرید