لیست قیمت زالوی طبی با مجوز سازمان دامپزشکی

باور کنید یا نه، زالو درمانی گاهی بهترین جایگزین برای درمان بیماری ها است و حتی از درمان های دارویی نیز در حال پیشی گرفتن است. این روش سنتی برای درمان بیماری‌ها به دلیل اثرات شفابخشی که برای بدن انسان دارد، امروزه نیز رواج دارد.

تک زالو یعنی سلامت

شرکت دانش بنیان تک زالو – فروش تکثیر و پرورش زالوی طبی بهداشتی دارای پروانه بهره برداری و مجوز تولید از سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان البرز کرج با نظارت دامپزشک مورد تایید سازمان دامپزشکی

درمان بیماری با دکتر زالو

تاریخچه کلمه “دکتر زالو” و عمل زالو درمانی تاریخ های اجتماعی به هم پیوسته ای را آشکار می کند. ما تاریخچه زبانی و پزشکی این کلمه را ارائه می دهیم و زیست شناسی و تاریخچه بالینی آن را بررسی می کنیم. گزارش تاریخی ما از اولین سابقه شناخته شده زالو زدن تا تحقیقات فعلی را شامل می شود. علیرغم تنوع تاریخی در شهرت آن به عنوان یک تکنیک درمانی، زالو امروزه در تعدادی از کاربردها مفید است. تحقیقات بیشتر ممکن است کاربردهای بیشتری را برای دکتر زالو، به ویژه برای آنزیم‌های آن با خواص بی‌حسی، ضد انعقاد و ضد متاستاتیک نشان دهد.

چه زمانی زالو درمانی لازم است؟

دکتر زالو گاهی بعد از انواع خاصی از جراحی استفاده می شود. انواع جراحی می تواند شامل اتصال مجدد بخشی از بدن مانند انگشت و پیوند بافت های نرم مانند ماهیچه ها باشد. گاهی اوقات پس از جراحی، جریان خون آسیب می بیند و خون می تواند وارد قسمتی از بدن شود، اما نمی تواند خارج شود. خون قدیمی در قسمت بدن باقی می ماند. این خون جدید را از دادن اکسیژن و مواد مغذی به بخش بدن باز می دارد. قسمت بدن متورم و بنفش می شود. به این حالت احتقان وریدی می گویند . اگر خون قدیمی در قسمت بدن باقی بماند، قسمت دوباره چسبیده اغلب می میرد.

زالو درمانی مدرن از دهه 1960 مورد استفاده قرار گرفته است. ثابت شده است که پس از جراحی اتصال مجدد مفید است. به گردش خون در قسمت‌های بدن و نواحی پیوندی پوست و عضله (گرافت) کمک می‌کند.

لیست قیمت زالوی طبی با مجوز سازمان دامپزشکی

زالو درمانی چگونه کار می کند؟

بزاق دکتر زالو دارای مواد زیادی است که از لخته شدن خون جلوگیری می کند و به خونریزی کمک می کند. زالوها را روی قسمت‌های بدن که دوباره چسبیده‌اند یا پیوندهای بافت نرمی که گرفتگی وریدی دارند قرار می‌گیرند.

  • دکتر زالو نیش کوچکی در قسمتی از بدن که گرفتگی وریدی دارد ایجاد می کند
  • موادی را به قسمت بدن تزریق می کند تا لخته شدن خون در آن ناحیه را متوقف کند
  • دکتر زالو مقدار کمی خون مصرف می کند و بعد از حدود نیم ساعت جدا میشود
  • قسمتی از بدن را رها می کنند تا خونریزی کند (قطره قطره) تا خون قدیمی از طریق نیش زالو خارج شود.
  • سپس خون جدید می تواند وارد قسمتی از بدن شود

زالو درمانی چقدر طول می کشد؟

گاهی اوقات تا یک هفته به زالو درمانی نیاز است. زالو درمانی در ههر شخصی متفاوت است. بسته به آسیب، تشکیل یا بهبود رگ های خونی 5 تا 7 روز طول می کشد.

آیا خطراتی وجود دارد؟

بله. دکتر زالو می تواند باعث عفونت شود.  دکتر زالو حاوی باکتری های مورد نیاز برای هضم خون است. خطر کوچکی وجود دارد که باکتری وارد قسمتی از بدن شده و باعث عفونت شود. کسانی که زالو درمانی می کنند باید آنتی بیوتیک مصرف کنند که باکتری ها را از بین ببرد.

برخی افراد به بزاق زالو حساسیت دارند.

سطح خون کودکان در حین زالو درمانی باید کنترل شود و کودکان ممکن است گهگاه نیاز به تزریق خون داشته باشند.

چرا زالو به قسمتهایی از بدن نمیچسبد؟

گاهی اوقات دکتر زالو نمی خواهد به قسمتی از بدن بچسبد. این می تواند به این دلیل باشد که مواد شیمیایی در پوست وجود دارد که زالو آن ها را دوست ندارد. پرستاران و پزشکان سعی خواهند کرد به چسبیدن زالو کمک کنند.

گاهی اوقات، حتی با زالو درمانی، قسمت یا پیوند دوباره متصل شده بدن ممکن است زنده بماند.

هشدارپزشکی در زالو درمانی با استفاده از زالوی آلوده و غیر بهداشتی

از آنجایی که زالو درمانی یک مقوله کاملا بهداشتی میباشد و زالوهای طبی یکبار مصرف هستند. هرگز وضعیتی مانند شیردوشی و استفاده مجدد وجود ندارد و فورا پس از مصرف باید آنها را امحا نمود. پس از درخواست، محل استفاده از زالو به مدت 24 ساعت در شرایط استریل با تمیز کردن مناسب بسته می شود. پانسمان به مدت 24 ساعت بسته خواهد ماند.

از مراجعه به مراکز درمانی که زالوهای طبی را از تکثیر کننده های زیرزمینی و مزارع غیر بهداشتی تهیه میکنند جدا پرهیز نمایید. زیرا ممکن است زالوهای غیر بهداشتی بیماری های مالاریا و هپاتیت را به انسان انتقال دهند

تک زالو یعنی سلامت

بازدیدها: 38

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکنون تماس بگیرید