زالو درمانی و درمان بیماری های چشم

جلوگیری از پیشرفت گلوکوم

شرکت دانش بنیان تک زالو طلایه دار صنعت زالوی کشور با مجوز رسمی تولید و پروانه بهره برداری از سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی استان البرز

گلوکوم وضعیتی است که زمانی رخ می دهد که زجاجیه بیش از حد تولید می شود یا زمانی که بازجذب بسیار کند زجاجیه وجود دارد. زجاجیه ماده ای شفاف و ژله مانند است که به چشم ها تغذیه می کند. با این حال، مقدار زیاد آن می تواند مشکل ساز باشد، جایی که فشار داخل چشم می تواند افزایش یابد و باعث فشرده شدن ساختارهای چشم شود. این امر باعث تاری تدریجی دید و از دست دادن آهسته اما قطعی بینایی می شود.

زالو درمانی می تواند به پیشرفت این بیماری کمک کند. استفاده از زالو برای کاهش سرعت جریان خون به چشم، تولید زجاجیه را کاهش می دهد و در نتیجه فشار داخل چشم را کاهش می دهد. بنابراین اگر این روش در فواصل منظم و مکرر و همراه با داروهایی که چشم پزشکان [متخصصان چشم پزشکی] برای کاهش تولید زجاجیه و کاهش فشار خون کلی در آن ناحیه تجویز می کنند، انجام شود، می تواند به بیماران مبتلا به گلوکوم کمک کند.

جلوگیری از التهاب چشم

زمینه دیگری که زالو درمانی می تواند مفید باشد التهاب چشم است. کوریورتینیت [التهاب مشیمیه و شبکیه چشم]، ورم ملتحمه [التهاب ملتحمه یک یا هر دو چشم]، کراتیت [شرایطی که در آن قرنیه چشم، قسمت جلویی چشم، ملتهب می شود] و اسکلریت [ یک بیماری التهابی جدی که پوشش سفید خارجی چشم را تحت تأثیر قرار می دهد که به صلبیه معروف است] تنها برخی از اختلالات التهابی چشم است.

در طول زالو درمانی، خون مکیده می شود و در نتیجه التهاب کاهش می یابد. این منجر به کاهش فشار و کاهش عوارض پس از التهاب می شود.

هیرودوتراپی همچنین دارای اثر جوانسازی است که در آن احساس سرزندگی و انرژی تجدید شده در بیمار احساس می شود. این عمدتا به دلیل تسکین درد در شرایط خاص درمان شده و همچنین پاکسازی خون است. هیچ توضیح واقعی وجود ندارد، بلکه مشاهداتی وجود دارد که در طول قرن ها، زالو درمانی واقعاً به عنوان درمانی برای بسیاری از بیماری های چشمی استفاده شده است.

هشدارپزشکی در زالو درمانی با استفاده از زالوی آلوده و غیر بهداشتی

از آنجایی که زالو درمانی یک مقوله کاملا بهداشتی میباشد و زالوهای طبی یکبار مصرف هستند. هرگز وضعیتی مانند شیردوشی و استفاده مجدد وجود ندارد و فورا پس از مصرف باید آنها را امحا نمود. پس از درخواست، محل استفاده از زالو به مدت 24 ساعت در شرایط استریل با تمیز کردن مناسب بسته می شود. پانسمان به مدت 24 ساعت بسته خواهد ماند.

از مراجعه به مراکز درمانی که زالوهای طبی را از تکثیر کننده های زیرزمینی و مزارع غیر بهداشتی تهیه میکنند جدا پرهیز نمایید. زیرا ممکن است زالوهای غیر بهداشتی بیماری های مالاریا و هپاتیت را به انسان انتقال دهند

تک زالو یعنی سلامت

بازدیدها: 2843

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکنون تماس بگیرید